برگزاری مراسم میلاد حضرت فاطمه معصومه ( س ) و روز دختر در دامپزشکی لرستان
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان مراسم ولادت با سعادت حضرت معصومه ( س ) و روز دختر در این اداره کل برگزار گردید.
این مراسم با حضور تعدادی از همکاران در محل نمازخانه این اداره کل برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام ویسکرمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ضمن تبریک این روز و روز دختر، به بیان کراماتی از این کریمه اهل بیت پرداخت.
نظر دهید