پنجشنبه 04 تیر 1405

flag
  • 1405/02/16 - 12:03
  • تعداد بازدید : 30
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پلمب یک واحد قصابی به دلیل تخلفات بهداشتی در شهرستان بروجرد

امین مهدی زاده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بروجرد در خبری از پلمب یک واحد قصابی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی استان لرستان یک واحد قصابی متخلف در شهرستان بروجرد پلمب گردید.

امین مهدی زاده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بروجرد در این خصوص افزود: این واحد قصابی در مورخه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری  به دلیل تخلفات بهداشتی توسط کارشناسان این اداره و با هماهنگی مقام قضایی پلمب گردید. 

  • گروه خبری : بروجرد
  • کد خبر : 353601
کلمات کلیدی
ravabet پروانه

ravabet پروانه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور