برگزاری مراسم جشن به مناسبت روز عرفه و عیدسعید قربان در دامپزشکی لرستان
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی لرستان مراسم جشن به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان در مورخه 1405/3/5در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.
این مراسم با حضور مدیرکل، دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونین، همکاران ستادی، مرکز تشخیص و اداره دامپزشکی شهرستان خرم آباد در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم و بعد از تلاوت قرآن و سرود ملی حداد شفعیان «سرپرست دامپزشکی استان» ضمن تبریک این عید سعید از کلیه همکاران درخواست نمود که در نظارت های شرعی و بهداشتی روی نذورات مردمی در روز عید قربان انجام وظیفه نمایند.
بعد از صحبت های سرپرست دامپزشکی استان، حجت الاسلام ویسکرمی «مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی» ضمن تبریک این عید سعید، درباره احکام روز عرفه و قربانی دادن، آداب روز عید و فلسفه قربانی به ایراد سخنرانی پرداخت.
در پایان اشعاری در خصوص این عید توسط همکاران مداح سروده شد و به قید قرعه به دو نفر از همکاران هدیه ای اهدا گردید.
نظر دهید