برگزاری میز خدمت دامپزشکی در مصلی نماز جمعه بروجرد
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بروجرد در خبری از برپایی میز خدمت در مصلی نمازجمعه به مناسبت فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی، سخن گفت و طی ان توصیه های لازم بهداشتی و پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام به نمازگزاران ارائه گردید.
به گزارش روابط عمومی دامپزشکی لرستان میز خدمت دامپزشکی در مصلی نماز جمعه شهرستان بروجرد برگزار گردید.
امین مهدی زاده «رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بروجرد» درخصوص این خبر افزود: به مناسبت فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی، این اداره در مصلی نمازجمعه اقدام به برپایی میز خدمت نمود.
این مقام مسئول اشاره کرد که هدف از برپایی این میز خدمت، ارائه توصیه های لازم بهداشتی برای پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام و همچنین سلامت سفره غذایی نمازگزاران بود.
نظر دهید