جشن میلاد امام هادی ( ع ) در دامپزشکی لرستان
جشن میلاد با سعادت حضرت امام هادی (ع) با حضور جمعی از همکاران در محل نمازخانه اداره کل دامپزشکی لرستان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دامپزشکی لرستان مراسم میلاد امام علی النقی الهادی علیه الاسلام در مورخه 11 خرداد 1405 در دامپزشکی لرستان برگزار گردید.
این مراسم با حضور جمعی از همکاران در محل نمازخانه اداره کل برگزار گردید و حجت الاسلام میرقاسمی از دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی لرستان، با ذکر احادیثی از این امام همام به ذکر محاسن نماز اول وقت پرداخت.
نظر دهید