چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1405/03/25 - 07:46
  • تعداد بازدید : 12
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پلمب یک واحد متخلف قصابی در شهرستان الشتر

رئیس اداره دامپزشکی اشهرستان الشتر از پلمب یک واحد متخلف قصابی در این شهرستان به علت تخلفات عدیده بهداشتی از جمله کشتار غیرمجاز دام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی لرستان یک واحد قصابی متخلف در شهرستان الشتر پلمب گردید.

کیومرث نورمحمدی «رئیس اداره دامپزشکی شهرستان الشتر » در مورخه 25 خرداد ماه 1405 از پلمب یک واحد متخلف قصابی در این شهرستان به علت تخلفات عدیده بهداشتی از جمله کشتار غیرمجاز دام خبر داد.

این مقام مسئول اشاره کرد که پرونده این مرکز متخلف به مراجع قضایی ارجاع شده و با دستور مقام قضایی پلمب شد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب,سلسله
  • کد خبر : 355397
کلمات کلیدی
ravabet پروانه

ravabet پروانه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور