پلمب یک واحد متخلف قصابی در شهرستان الشتر
رئیس اداره دامپزشکی اشهرستان الشتر از پلمب یک واحد متخلف قصابی در این شهرستان به علت تخلفات عدیده بهداشتی از جمله کشتار غیرمجاز دام خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دامپزشکی لرستان یک واحد قصابی متخلف در شهرستان الشتر پلمب گردید.
کیومرث نورمحمدی «رئیس اداره دامپزشکی شهرستان الشتر » در مورخه 25 خرداد ماه 1405 از پلمب یک واحد متخلف قصابی در این شهرستان به علت تخلفات عدیده بهداشتی از جمله کشتار غیرمجاز دام خبر داد.
این مقام مسئول اشاره کرد که پرونده این مرکز متخلف به مراجع قضایی ارجاع شده و با دستور مقام قضایی پلمب شد.
نظر دهید